Tuesday, April 6, 2010

Menghadiri Konvokesyen Anak Di Hotel Shangri-La

Hotel Shangri-la

Saya bersama isteri telah berkunjung ke Kuala Lumpur pada 28 Mac. Kebetulan MCA mengadakan pemilihan semula kepimpinan parti pada hari itu.

Saya memang bukan ahli MCA, jadi lawatan saya ke Kuala Lumpur tiada kaitan dengan pengundian semula MCA. Sebenarnya, kami pergi ke Kuala Lumpur untuk menghadiri konvokesyen anak di Hotel Shangri-La Kuala Lumpur.


Konvokesyen UWE Bristol

Upacara penyampaian ijazah telah diadakan di The University of the West of England, Bristol pada tahun lepas. Saya tidak mampu membeli tiket kapal terbang untuk pergi ke United Kingdom kerana kekurangan wang.

Mujurnya, The University of the West of England mengelola majlis tersebut sekali lagi di Hotel Shangri-la Kuala Lumpur. Kalau tidak, kami tidak berpeluang menghadiri konvokesyen anak kami.


Bukit Bintang

Kami telah tinggal di desa selama puluhan tahun dan tidak biasa dengan kehidupan kota raya. Semasa berada di Kuala Lumpur, kami sungguh kagum terhadap kesibukan jalan raya dan pencakar langit.

Plaza Low Yat

Sebelum balik, kami menziarahi Plaza Low Yat dan Berjaya Times Square. Kami terpaksa tinggalkan Plaza Low Yat kerana kesesakan pengunjung dan menerus ke Berjaya Times Square. Barangan di Berjaya Times Square terlalu mahal. Kami hanya window shopping dan menikmati kedinginan penyaman udara dalam Berjaya Times square.

Pautan Berkaitan
Bilik Pameran Dapur

Peminat Muda Michael Jackson

Menikmati Teh Dari United Kingdom


2 comments:

Maklum balas anda adalah dialu-alukan.