Sunday, January 6, 2013

10 Artikel Kenangan Paling Popular

Post Popular

Legenda Pokok Melaka
Perhubungan antara pokok Melaka dan negeri Melaka rapat dan menarik.

Sushi Enak Buatan Sendiri
Nak cuba buat sushi? Sila klik sini untuk mengetahui cara dan ramuan membuat sushi.

Musim Sejuk Korea Selatan
Anda perlu membuat persiapan sewajarnya sebelum bertolak jika melancong ke Korea Selatan pada musim sejuk.

Musim Luruh Korea Selatan
Melancong ke Korea Selatan pada musim luruh memang mempesona. Anda berpeluang melihat pemandangan musim gugur yang mengagumkan.

Politeknik Merlimau Melaka
Populariti artikel ini menunjukkan bahawa sebahagian besar pengujung blog ini terdiri daripada golongan pemuda yang ingin melanjutkan pelajaran di Politeknik Merlimau.

Pemandangan Salji Mt Sorak
Sekiranya anda suka pemandangan salji dan mandi di kolam mata air panas, Mt Sorak merupakan destinasi yang anda tidak harus terlepas ketika berkembara di Korea Selatan pada musim sejuk.

Kapal Selam Tidak Menyelam
Kerajaan negeri Melaka membeli sebuah kapal selam bukan demi tujuan tentera laut tetapi dijadikan muzium. Kakaka, Ketua Menteri Ali Rustam patut masuk semula ke sekolah kerana kapal selam tersebut tidak ada kaitan dengan sejarah Melaka!

Mengenal Buah Pokok Melaka
Selain Pokok Melaka, topik buah Pokok Melaka juga agak digemari oleh pembaca Kenangan Yuchuilang. Buah Pokok Melaka berwarna hijau muda akan menjadi kuning apabila masak. Rasa buah mentah Pokok Melaka masam dan kelat. Terus membaca......

Kuil Sri Marathandavar Maran
Terletak berhampiran dengan Maran di Pahang, Kuil Sri Marathandavar dikatakan ada kuasa ajaib. Penganut-penganut kuil hindu ini boleh didapati di seluruh dunia. Kuil Sri Marathandavar akan dibanjiri oleh ratusan ribu peziarah pada perayaan Panguni Uthiram (Mac/April) setiap tahun.

Infor Melancong Korea Selatan
Terdapat empat post mengenai Korea Selatan disenaraikan, terbukti ramai pelawat singgah di sini untuk memperolehi maklumat pelancongan Korea Selatan. Bagi mereka yang hendak melancongan ke Korea Selatan, boleh masukkan kata kunci pada kotak carian tersedia di sebelah kanan blog ini untuk mencari maklumat pelancongan Korea Selatan.

Post Berkaitan
Profil Google Zuiyanhong
Penulis Artikel Zuiyanhong
Rumah Penghulu Merlimau
Misteri Gaya Gangnam PSY
Najib Razak Bersedia Berundur

No comments:

Post a Comment

Maklum balas anda adalah dialu-alukan.