Monday, October 26, 2009

Hotel Capital Seoul Korea Selatan

Hotel Capital
Pada 2005, saya bersama isteri melancong ke Korea Selatan dengan mengikuti rombongan pelancongan. Semasa berada di Korea Selatan, kami juga meziarahi anak yang bermastautin di Seoul.

Lawatan 6 hari 5 malam ke Korea Selatan, kami telah menginap di Hotel Capital di Seoul dua malam. Ia itu, pada malam pertama kami menjejak kaki di bumi Korea Selatan dan pada malam sebelum kami kembali ke KLIA.

Hotel Capital terletak di Seoul, Korea Selatan dan berhampiran dengan kawasan membeli-belah Itaewon yang paling di gemari pelancong. Memandu dari Lapangan Terbang Antarabangsa Incheon ke Hotel Capital hanya memerlu 50 minit. Bertolak dari Hotel Capital ke Pusat Membeli-belah MyungDong dan Pasaran Namdaemoon hanya mengambil masa 10 minit dengan memandu.

Hotel Capital
Hotel Capital Seoul merupakan sebuah hotel mewah yang bergelaran 4 bintang. Terdapat lebih daripada 200 buah bilik tetamu yang berkemudahan moden. Hotel ini menyediakan 24 jam perkhidmatan bilik yang disanjung tinggi oleh pengunjung.

Dewan Dynasty Hotel Capital dapat menampung seramai 1000 tetamu. Dewan ini boleh digunakan untuk mengadakan pelbagai jamuan dan mesyuarat. Di samping itu, Hotel Capital juga mempunyai Jepun Restoran Da Do Hae, Restoran Bufet Sky, Kafe Together, gimnasium, kolam renang dan suana.

Hotel Capital
Gambar terpapar di atas ialah risalah maklumat pelancongan Seoul, November 2008. Risalah ini terkandung maklumat berhubung dengan Seoul. Memiliki satu salinan risalah ini dalam tangan, anda akan dapat mengelilingi Seoul dengan sepuas-puasnya.

Sekiranya ingin mengetahui lebih lanjut tentang maklumat hotel di Seoul, dipersilakan melayar laman web Hotel Korea Selatan.

Pautan Berkenaan :
Imformasi Melancong di Korea Selatan

6 comments:

  1. ya kapan ya saya bisa pergi ke Korea???,
    kalo Tour lagi ajak saya donk sob, hehe...

    nice blog!!!!!

    ReplyDelete
  2. kenangan indah di korea
    kapan jakan2 di Jkarta, jogja?

    ReplyDelete
  3. wah, impian saya tuh bisa ke korea!!!

    ReplyDelete

Maklum balas anda adalah dialu-alukan.