Thursday, March 31, 2011

Pemimpin DAP Kacak Dan Unggul Nga Kor Ming

Nga Kor Ming

Malaysia DAP Ahli Parlimen Perak Taiping Nga Kor Ming merupakan seorang pemimpin yang hebat dan kacak. Beliau patut menceburi bidang nyanyian, filem dan industri televisyen. Mengapa tidak meneroka dalam keempat-empat bidang ini serentak? Urusan ini dapat memperoleh reputasi di seluruh dunia dan meningkatkan imej negara.

Mendengar Nga Kor Ming berucap sungguh menarik. Saya telah bertemu dengan beliau dua kali. Sebelum ini, kami menghadiri Jamuan Makan Malam DAP Bentayan yang dianjur oleh DAP Johor. Kali ini, di Jamuan Makan Malam DAP Bandar Hilir di Dewan Sekolah Tinggi Pay Fong, Melaka.

Nga Kor Ming ialah salah seorang pemimpin muda DAP luar biasa. Kata-kata beliau tajam seperti badik. Semasa berceramah, Nga Kor Ming suka mengejek lawan-lawan politik dengan menggunakan petikan klasik.

Artikle Berkaitan
Ikon Jelita DAP Malaysia Jenice Lee
Demokrasi Adalah Kebebasan Bersuara
Pemimpin DAP Terunggul Teng Chang Khim


1 comment:

  1. aku bersetuju akan pujian anda terhadap nga kor ming...dia tidak memilih dalam bidang yang anda cadangkan seperti nyanyian sebab dia mahu menjadi pemimpin malaysia yang terkenal dan menjaga hak rakyat...sebab penyanyi hanya dapat menjaga reputasi negara dan tidak dapat menjaga kewajipan rakyat

    ReplyDelete

Maklum balas anda adalah dialu-alukan.