Saturday, July 12, 2008

Ekspo Ulang Tahun Ke 95 Pay Fong 03

Sekolah Menengah Pay Fong

Rencana saya sebelum ini berhubung dengan "Punk Rock Pirate Party" yang dipamirkan oleh Li San Ai. Saya akan berkongsi "Perjalanan Ajaib" dari Shan San Yi dengan kamu dalam petikan ini.

Walaupun thema "Punk Rock Pirate Party" dan "Perjalanan Ajaib" berlainan tetapi kedua-dua pamiran ini sungguh kreatif dan innovatif.

Sekolah Menengah Pay FongRemaja yang kacak ini berperanan sebagai ayam tambatan Shan San Yi. Menurut imformasi yang diberi oleh dia, mereka menghadapi masalah semasa membuat persedian pamiran. Akhirnya, mereka mengatasi segala rintangan dengan bekerjasama sebagai satu pasukan.

Sekolah Menengah Pay Fong

Latar belakang "Perjalanan Ajaib" amat unik kerana menggunakan kartun Jepun yang terkenal. Naruto merupakan salah satu kartun yang digunakan.

Kartun Jepun dijadikan latar belakang untuk menggambarkan persahabatan dan perpaduan di antara manusia.

Untuk pengetahuan kamu bahawa Shan San Yi adalah kelas perdagangan tetapi murid-murid berbakat dalam bidang seni visual.

3 comments:

  1. iya..saya juga ketagihan blogging..salam kenal..:)

    ReplyDelete
  2. tukar link yuk.. kamu link aku yah.. nanti kasih tau aku.. aku pun akan link kamu. oke

    ReplyDelete
  3. keren senpai ^^, akina juga suka naruto lho ^^, gomennasai baru sempat walking ^^.....akina suka gaara, hehehehe, wow zen jadi follower juga ya, yozh ngeblog terus senpai, biar nambah ilmu hehehehe

    ReplyDelete

Maklum balas anda adalah dialu-alukan.