Sunday, June 28, 2009

Peminat Muda Michael Jackson

Jing Hao
Gambar ini mengenai sebuah artikel yang dihasilkan oleh saya pada 1985. Artikel ini berhubung dengan anak saya yang merupakan seorang peminat muda seniman terkenal Michael Jackson.

Walaupun anak saya yang bernama Hao Hao masih kecil pada 1985 tetapi dia sungguh beraliran baru. Saya tidak bercakap besar kerana mempunyai bukti. Pada suatu hari, Hao Hao kata, "Ayah, Michael Jackson, Beat It! Beat It!" Saya kagum terhadap Hao Hao kerana usianya hanya 19 bulan. Sebenarnya, Hao Hao telah mendengar lagu tersebut di rumah penjaga bayi berulang kali dan biasa dengan iramanya.

Saya menulis post ini untuk mengimbas kembali detik manis bersama dengan keluarga saya sempena mengenang seniman terunggul Michael Jackson yang meninggal dunia baru-baru ini.

1 comment:

  1. Hehe... anak-anak memang ada saja ulahnya. Kadang membuat kita kaget, lucu sekali kalau dibayangkan usia semuda itu sudah pandai meniru MJ.
    Selamat, salam untuk Hao Hao, berarti sekarang sudah dewasa ya Pak? Semoga anda selalu bangga dan bahagian bersama keluarga.

    ReplyDelete

Maklum balas anda adalah dialu-alukan.