Monday, September 28, 2009

Surat-Surat Dr. Mahathir Yang Terpilih

Dr. Mahathir
Tun Dr. Mahathir Mohamad telah menjadi Perdana Menteri Malaysia selama 22 tahun. Beliau merupa seorang pemimpin luar biasa. Kini, beliau telah menjadi seorang penulis blog popular selepas bersara sebagai Perdana Menteri Malaysia keempat.

Adakah Tun Dr. Mahathir Mohamad mahir dalam menulis rencana? Setelah membaca "Surat-Surat Dr. Mahathir Yang Terpilih Kepada Pemimpin-Pemimpin Dunia", pasti anda akan tahu jawapan. Artikel-artikel yang terkandung dalam buku ini ialah surat-menyurat antara Tun Dr. Mahathir Mohamad dengan beberapa selebriti-selebriti yang terkenal dalam dunia. Di antara selebriti yang surat-menyurat dengan Tun Dr. Mahathir Mohamad termasuk Presiden Bill Clinton, Presiden George Bush, Presiden Jacques Chirac, Perdana Menteri Margaret Thatcher, Perdana Menteri Tony Blair, Putera Charles dan Perdana Menteri John Major.

"Surat-Surat Dr. Mahathir Yang Terpilih Kepada Pemimpin-Pemimpin Dunia" pada awalnya ditulis dalam Bahasa Inggeris dan bertajuk "Dr. Mahathir's Selected Letters To World Leaders". Buku ini diterbit oleh Marshall Cavendish (Malaysia) Sdn Bhd dan disunting oleh Tan Sri Abdullah Ahmad. Versi Bahasa Cina pula diterbit oleh Seashore Publishing (M) Sdn Bhd, disunting oleh 王虹 dan diterjemah oleh 林友顺.

Jika anda suka membaca, cuba memperoleh buku ini. Saya yakin anda akan puas dengan isi buku ini.

3 comments:

  1. terima kasih, account anda telah disetujui admin indotopten...
    cek email dan kemudian login...

    ReplyDelete
  2. hi have a nice smile 4 u.......hve a nice weekend dear........

    ReplyDelete
  3. luar biasa
    blogger sekarang emang keren2
    udah tulisannya keren
    blognya keren
    alexanya keren
    orangnya pasti keren juga
    hihihih

    saluuttssss...

    ReplyDelete

Maklum balas anda adalah dialu-alukan.