Saturday, September 29, 2012

Menginap Di Country View Inn Sungai Lembing

Country View Inn

Country View Inn terletak di persimpangan Jalan Pasar dan Jalan South Main, Sungai Lembing.

Ketika kami bercuti di Sungai Lembing, kami singgah semalam di Counry View Inn. Kebetulan medan selera Sungai Lembing berada di hadapan Country View Inn. Pasar Sungai Lembing dan SJKC Lembing juga berhampiran dengan Country View Inn. Terdapat beberapa buah pasar mini di sepanjang jalan utama Sungai Lembing.


Country View Inn

Country View Inn merupakan sebuah banguan bertingkat tiga. Terdapat dua buah bilik tetamu dan beberapa buah bilik mandi di tingkat bawah.

Ini foto bilik tetamu tunggal di tingkat kedua. Bilik tetamu ini sesuai untuk pengunjung berkeluarga. Tetapi agak sayangnya tiada bilik mandi di dalam bilik tetamu ini. Keadaan akan menjadi lebih selesa jika ada bilik mandi dalam bilik tetamu ini.


Country View Inn

Selain itu, tingkat kedua Country View Inn memiliki sebuah ruang tamu. Anda boleh berehat, berbual, membaca atau menonton rancangan TV di ruang tamu.


Sebuah peti sejuk dan air minuman tersedia oleh Country View Inn. Ini terbukti pemilik Country View Inn sungguh mesra pelanggan.


Memandang dari beranda di tingkat dua, seluruh pandangan jalan Sungai Lembing terpapar di depan mata anda.

Anda boleh mengadakan hari jadi di beranda. Sekiranya anda ingin minum dan berbual-bual dengan kawan, anda dipersilakan dan selamat bercuti di Sungai Lembing.

Hubungi: 019-9126369(Ms Fanny)
Alamat: 40, South Main Street, Sungai Lembing, Kuantan, Pahang.

Artikel Berkaitan
Profil Google Zuiyanhong
Penulis Artikel Zuiyanhong
Ikan Air Tawar Pekan Sehari
Kuil Sri Marathandavar Maran
Pantai Timur Semenanjung Malaysia

No comments:

Post a Comment

Maklum balas anda adalah dialu-alukan.