Monday, March 14, 2011

Chua Soi Lek Berjanji Temu Dengan Perjudian

Tiket Loteri

Presiden MCA Malaysia Chua Soi Lek menyerang Pakatan Rakyat tentang pengharaman jualan tiket loteri di Kalantan. Beliau mengancam akan mendakwa kerajaan Kelantan yang mengharamkan jualan tiket loteri.

Chua Soi Lek berfikir bahawa dia ialah superman yang memakai seluar dalam di luar. Beliau mempertahankan hak-hak dan kepentingan Cina dalam perjudian. Rupa-rupanya Chua Soi Lek sungguh berminat dalam perjudian dan bertungkus lumus mempromosikannya.

Malahan murid sekolah rendah pun mengetahui pelbagai mudarat perjudian tetapi Chua Soi Lek menyokong perjudian dengan ghairah. Apa yang terjadi dengan Chua Soi Lek?

Oleh kerana Chua Soi Lek terlalu gemar dalam perjudian, mengapa tidak menamakan partinya sebagai Malaysia Chinese Gambler Association. 

Sekiranya Chua Soi Lek berani untuk membantah dasar tidak adil yang dilaksanakan oleh UMNO, saya akan mengatakan dia betul-betul seorang lelaki. Jika tidak jangan memperbodohkan masyarakat Cina dan menghentikan propaganda politik yang bodoh itu.

Artikel Berkaitan
Muhyiddin Tidak Patut Mengugut Rakyat Malaysia
Khalid Samad Mendesak Rakyat Malaysia Berubah
Mohammad Nizar Menyanyi Bulan Mewakili Hatiku


1 comment:

  1. Saya mengagumi artikel ini untuk konten yang diteliti dengan baik dan kata-kata yang sangat bagus. Saya begitu terlibat dalam materi ini sehingga saya tidak bisa berhenti membaca. Saya terkesan dengan pekerjaan dan keterampilan Anda. Terima kasih banyak. Judi online terpercaya

    ReplyDelete

Maklum balas anda adalah dialu-alukan.