Sunday, February 5, 2012

Wayne Rooney Muncul Di Persiaran Jonker Melaka

Park Ji-Sung

Bintang super bola sepak Piala Premier Inggeris, Wayne Rooney dan rakan-rakan sepasukannya muncul di Persiaran Jonker Melaka. Peminat Manchester United Melaka sungguh terkejut.

Juga dikenal sebagai Red Devil, Manchester United mempunyai berpuluh-puluh pemain berbakat. Di bawah pimpinan pengurus sekarang Sir Alex Ferguson, Manchester United sentiasa bersemangat tinggi dan telah mencipta sejumlah besar kemenangan cemerlang. Tanpa dipersoalkan, Wayne Rooney ternyata salah seorang penyerang terbaik Manchester United.

Sebenarnya, Wayne Rooney tidak timbul di Persiaran Jonker Melaka. Sebaliknya, potret besar Wayne Rooney dipaparkan di pentas terbuka di Persiaran Jonker Melaka. Selain Wayne Rooney, pentas budaya itu juga mempamirkan gambar Park Ji-Sung dan Ashley Young. Rupa-rupanya makanan ringan yang paling laris di Malaysia, Mister Potato telah menjadi Rakan Snek Rasmi Sedunia Manchester United.

Menonton persembahan hebat Manchester United sambil menikmati kerepek kentang rangup memang merupakan saat yang amat gembira riang.

Pautan Berkaitan :
Profil Google Zuiyanhong
Penulis Artikle Zuiyanhong
Sukan Malaysia Ke-13 2010
Kejohanan Bola Tampar Remaja


No comments:

Post a Comment

Maklum balas anda adalah dialu-alukan.